محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 25077

اجاق گاز اسنوا آترینا SGC5-5111


نقد و بررسی

اجاق گاز اسنوا آترینا SGC5-5111

اجاق گاز اسنوا آترینا 5111

اسنوا یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی می باشد که توسط بزرگترین فروشگاه اینترنتیانتخاب کلیک عرضه میشود. یکی از این محصولات اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-5111 است که این فروشگاه به صورتنقد و اقساط به راحتی در اختیار شما از طریق سایت انتخاب کلیک قرار میدهد.

آترینا یکی دیگر از محصولات اسنوا است که با طراحی ظاهری مناسب و امکانات به‌روز توانسته جای خود را در بازار پررقابت اجاق‌گاز در بازار به‌خوبی باز کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های قرارگرفته روی این محصول می‌توان به پوشش لعاب خود پاک شونده ، ولوم‌های باکالیت ایتالیایی، دیواره طبقاتی فر، زمان‌سنج و شعله زمان‌دار دیجیتالی، شیشه کشویی داخل در فر، فندک خودکار و … اشاره کرد. به‌طورکلی آترینا را می‌توان در گروه اجاق‌گازهای ایده آلی دانست که تعادل خوبی بین قیمت، امکانات و طراحی برقرار کرده است.

اجاق گاز اسنوا آترینا SGC5-5111

یکی دیگر از محصولات اسنوا در گروه گازسوز لوازم خانگی، اجاق گاز اسنوا سری آترینا مدل 5111-SGC5 است که از طریق سایت انتخاب کلیک به صورت نقد و اقساط و به راحتی در اختیار همه مصرف کنندگان قرار میگیرد.
نمای ظاهری این اجاق گاز به صورت تخصصی و با استفاده از سبک کلاسیک و هات پلیت حرفه ای طراحی شده که در آن زوایای 90 درجه مورد توجه قرارگرفته است. زوایا در گوشه های صفحه رویی به صورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی را به نمایش می گذارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه برطرف می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز پس از مصرف آن می شود. پایه های این محصول دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که در هر آشپزخانه می توان آن را نصب نمود.
 
 

امکانات اجاق گاز اسنوا سری آترینا مدل 5111-Snowa SGC5 چیست؟

 
این محصول از خانواده گاز اسنوا دارای فن داخلی فر و دو موتور جوجه گردان می باشد. استفاده از ترموکوبل و کلید ایمنی فر موجب شده تا با آسودگی خاطر از این محصول استفاده نمایید. اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-5111 مجهز به تایمر دیجیتال، شعله زماندار(جهت زمانبندی در پخت و پز)، محفظه فر 90 لیتری، شیشه کشویی درب فر(جهت جداسازی و نظافت آسان) میباشد. پوشش لعاب آسان پاک شو (self clean) این محصول را از محبوبیت ویژه ای میان کاربران خود برخوردار کرده است. از جمله سایر ویژگی های اجاق گاز آترینا میتوان به ولوم های باکالیت ایتالیایی (پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم در برابر حرارت بالا) اشاره کرد. همچنین دیواره فر این اجاق گاز به صورت طبقاتی طراحی شده و شلف و سینی در ریل های طبقات به آسانی حرکت می نماید که این ویژگی باعث سهولت استفاده ی کاربر از سینی و شلف گردیده است. علاوه بر این، فندک شعله ها اتوماتیک بوده و نیازی به فشار دادن و یا نگه داشتن کلید جرقه زن ندارد.
 
 

اسنوا چگونه این کالا را ضمانت می کند؟

 
اجاق گاز آترینا اسنوا مدل Snowa SGC5-5111 با مدت گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 120 ماهه شرکت انتخاب سرویس حامی (دارنده عنوان برترین حامی حقوق مصرف کننده برای هفت سال متوالی) به مصرف کنندگان عرضه میگردد. خدمات پس از فروش این محصول اطمینان و ضمانت لازم را پس از خرید مشتریان در هر شرایطی رفع می نماید و لذت مصرف محصولات اسنوا را دوچندان می

  انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 141

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما